piątek, 25 stycznia 2013

Nasz T-shirt

Zima jeszcze nie odpuszcza, otaczający nas szaro bury krajobraz nie poprawia nastroju. Na szczęście moda nie czeka na pierwsze promienie słońca, pokazując nam kolekcje nadchodzącego sezonu wiosna-lato.W sklepach naszej firmy Vissavi aktualnie trwają zimowe porządki czyli wyprzedaże :) 
Jednak nastrój robi się coraz bardziej wiosenny i niebawem kolekcje można będzie zobaczyć w sklepach.
Tak więc czekamy z niecierpliwością  na pierwsze modele nowej kolekcji. Póki co prezentujemy zdjęcia z naszą autorską koszulką z logiem DSW i Vissavi :)





13 komentarzy:

  1. Jestem tu pierwszy raz ale blog bardzo mi się podoba. Świetna koszulka z logiem drugiej strony wieszaka:)
    Pozdrawiam Was dziewczyny
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się nazwa Waszej firmy :).
    A koszulka - świetne ;). Estetyczna, zabawna :).

    Obserwujemy?

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne masz zęby ;)
    Świetna sesja.
    Uwielbiam Wasz blog !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zęby jak z Hollywood! :)
    Koszulka boska zwłaszcza z tą spodnica!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Zostałaś nominowana do Liebster Award, czyli za dobrze wykonaną pracę . Hmm, o co w tym chodzi? Wejdź do mnie i przeczytaj o tym notkę <3

    http://choocolatelove.blogspot.com/
    Obserwuję i Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękujemy za tak miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog :P
    mam nadzieję, że mój też ci się spodoba i również go zaobserwujesz :PP

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy<3 cudowne:)
    Fajny blog, obserwuję i ponownie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dobrana kompozycja :)
    Bardzo groźna jesteś na ostatnim zdjęciu :P

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. pozdrawiam zakręconą blogowiczkę! piękne masz włosy, zawsze chciałam mieć taką 'owieczkę' :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love both the shirt and the skirt!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna koszulka !

    OdpowiedzUsuń